Esimene päev

Selgituseks – tegin siis paar päeva tagasi raske lõpliku otsuse oma mõtted mujale kolida ja oma senise blogi reisiblogi staatusesse kuulutada. Väga kurb oli küll osasid toredaid inimesi alt vedada, kuid… seal oli harjunud käima liiga palju rahvast, kellega idee oma mõtete jagamisest just lõplikult ei vaimusta. Terve hunnik sugulasi ja pooltuttavaid, kes harjunud ennast igal hommikul reisimuljetega kurssi viima tahaks nüüd tavaellu astudes maha raputada. Ma ei jõua siiani ära imestada, et reisi jaoks eraldi blogi ei viitsinud teha. Siis oleksid need mured praegu täiesti olematud.

Aga tegelikult oli mul täna esimene tööpäev ja kuigi ei muutunud midagi peale ametinimetuse ja tööülesannete, oli siiski põnev ajaveetmine. Turvamees hommikul kahtles jällegi minu heades kavatsustes, kuid sisse ma sain ja isegi natuke tööd ma tegin.

Ma polnud ainus inimene, kes esimest korda tööle jõudis ja teine neiu, kellele maja peal tiiru tehti, ei suutnud ära imestada, miks peaaegu kõik inimesed, kes mind sellel tutvustustuuril nägid, naerma hakkasid. Tjah… igatahes olen nüüd ametlikult kõige staaźikam finantsosakonna töötaja oma firmas.

Postkast oli limiidi ületanud juba 18ndal jaanuaril ja peale seda saabunud vapustavad põnevad e-mailid on kõik kuskile serveri prügikasti maandunud. Õnneks ei huvitanud mind needki sajad enne umbejooksmist saabunud kirjad väga sügavalt ning eredamaks näiteks oli vast mingi kriminaalpolitseinik, kes soovis minu käest teada saada kasutajanime playboy786vb või midagi sarnast taga peituva isiku andmeid. See on asja võlu, kui sinu meiliaadress helgib vastu firma aastaaruande esilehel. Õnneks ma selle majanduskurjategija aadressi ega isikukoodi nagunii ei teadnud, seega ei läinud ka e-mail niisama luhta vaid ikka täitsa põhjendatult.

Suure ähmiga olin unustanud, et lõuna oli lubatud Aavole, kes vaatamata minu lubadusele hakata uuesti tänapäevaseid kommunikatsioonivahendeid kasutama, ei saanud mind korduvalt mobiili teel kätte. Ma lihtsalt ei suuda enam meeles pidada, et esimene pool liitsõnast mobiiltelefon on tuletatud omadussõnast “mobiilne”. Õnneks ta ei olnud kaugelt maalt saabunud rannamaugu vastu väga karm, pikka viha ei pidanud ja juustukook Kamikazes möödus reisimuljetades.

Homseks peaks mingil viisil kohvri kokku saama, et järjekordselt kodumaalt minema lennata. Tore tunne on, et siis kui teised maksavad, saab hostelid Radissoni vastu vahetada. Ohjah, ega ma varsti enam seda ei oska nagunii hinnata, las mulle jääb see esialgnegi rõõm.

Lisa kommentaar

