Muljetavaldatud

Mu uus ülemus on tõeliselt äge, väga tark ja asjalik inimene. Ma ei julgenud talle küll eriti palju komplimente teha aga eks ma hajutan mingi pikema aja peale ära. Nats pugeja oleks olnud kohe esimesel päeval metsikult tundeid avaldama hakata. Igatahes ma olen esmapilgul väga rahul, tõesti. Ei oleks ette kujutanud, et asjad saaksid veel muljetavaldavamad olla. Ma loodan nüüd, et ka edaspidi meil koostöö sujub ja hakkan ka ajapikku oskama mõnedes asjades kaasa rääkida. Praegu kuulan veel lihtsalt suu ammuli ja üritan silmas pidada, et lõug päris põrandale ei vajuks.

Hommik oli väga raske ja ehh… ega õnneks vist ülemusel ka kergemini ei läinud. Sellele vaatamata alustasime maksude, lepingute ja audititeemadega kohe kell üheksa. Ega siis mingit nõrka ei saa panna. Vahepeal muutub videokõnede pilt küll üsna uduseks ja rääkijate hääled sulanduvad ühtlaseks blablablaks aga mõnda olen suutnud ka juba tehtud ka saada. Õnneks läheb ülemuse lennuk kõvasti enne minu oma, eks ma kruvan ennast siis laua alla kerra magama või midagi.

Lisa kommentaar

