Ma ei oska enam suhelda

Tundub, et aastane eemalviibimine tuttavatest ja töökaaslastest on mõjunud minu suhtlemisoskusele üsna laastavalt. Isegi nalja ei oska enam eriti teha.

Täna rääkisin ühe inimesega msn’is pikalt laialt enne kui ühe kummalise repliigi peale taipasin kontrollida, kas ma ikka õige inimesega räägin. Õnneks ei öelnud vähemalt midagi kompromiteerivat. Väike positiivne külg ka aga ikkagi oli piinlik.

Oma kõige kõrgema ülemuse kehakeelest lugesin Londonis välja, et ta üritab mind tervituseks kallistama hakata. Tegelikult tahtis hoopis suure kaarega kätt anda ja sellest sain kahjuks aru alles murdosa sekundist liiga hilja, kui ma talle juba rõõmsalt embusesse langesin. Veits kohmetu olukord tekkis. Tegelikult palju kohmetu.

Õhtul otsese ülemusega vesteldes ei suutnud kuidagi teemasid valida, kõik tundus õõnes. Isegi ohtrad kokteilid ei aidanud, nagu puuga oleks pähe saanud. Minuga pole seda eriti varem juhtunud, ikka mingi jutuotsa leiab.

Üleüldiselt on suured probleemid small talk’i arendamisega. Sest enam pole inimesed ainult täitsa võõrad vaid on täitsa võõrad, poolvõõrad, pooltuttavad, head tuttavad, sõbrad ja enamusega on mingi ühine teemadering juba ajalooliselt olemas, mitte ei saa alustada vestlust lausega: “Where are you from?” Oh, raske.

Üks vastus to “Ma ei oska enam suhelda”

  1. Ma ei oska enam suhelda 3.osa « Tree Hugger Says:

    […] osasid näeb siin ja […]

Lisa kommentaar

