Sulgpall

Õues jooksmiseks oli natuke liiga külm aga terve nädala mitteliigutamine (välja arvatud Londonis eksides tundide viisi ringikakerdamine) hakkas juba pinda käima ja midagi tuli välja mõelda. Muff arvas, et tore oleks sulgpalli minna mängima ja mina arvasin, et see on kõige parem idee, mis tal nädala jooksul tulnud on.

Sulgpalliga on mul alati armastuse-vihkamise suhe olnud. Armastuse selletõttu, et mulle väga meeldib see mäng, ta on huvitav, põnev ja väga hea trenn. Vihkamise selletõttu, et võin mõnikord oma mängukaaslase peale turri minna, kui ta mind kavalusega alt tõmbab või ma ise piisavalt kobatsedes talle liiga palju häid võimalusi annan. Noh ja siis võib juhtuda, et lahkun mänguplatsilt halvatujulisena ning järgnev õhtupoolik möödub enda peale vihane olles, et suudan nii totrast asjast mossi minna. Eks see juhtub ikka tavaliselt siis, kui miski asi on  juba enne mängu kehvasti läinud või muul põhjusel pinged üleval ja eks need pinged tahavad läbi reketi välja ronida.

Õnneks on mul veel praegu reisilt kaasatoodud meelerahu täiesti alles ja kuigi kõik mängud (napilt aga kindlalt) pähe sain, siis ei tekitanud see mingeid erilisi negatiivseid emotsioone.

Pärast poes kahte minu teada mittekokkukuuluvat töökaaslast koos asju valimas nähes peitsin oma trennist õhetava näo piimariiuli taha ära. Ei näinud endas jaksu sõbrustama minna ja kuidas ma seda teha oleksin osanudki: “Ma ei teadnudki, et te koos… khmm… süüa ostate.” Kui eelmisest postist mingeid järeldusi teha, siis otsustasin vist õigesti. Jäi üks piinlik moment olemata.

Igatahes tahaks veel minna, aga tuleb jälle hoolikalt mõni rõõmsameelne päev valida. Käsi on mõnusalt väsinud, lähen valan endale pool klaasi mahla.

Lisa kommentaar

