Ehh

Nüüd see juhtuski esimest korda – pidin TÖÖ pärast ühe kohtumise ära jätma ehk edasi lükkama. Kaks superhead asja jäid ühe totra asja pärast (kuidas sa tööülesannet, mis pole keeruline, kuid nõuab allesalustajal kõvemat uurimistööd, ikka nimetad) täna nägemata. Kerli ja sushi – suu hakkab kohe vett jooksma, kui nende peale jälle mõtlen. Aga ei… mu ülemuseülemusel oli vaja mulle ilmtingimata asi pool viis ette anda ja ära teha lasta.

Ah, ma kirjutan sellest lihtsalt puht teaduslikust huvist iseenda sisseelamise kohta. Et mul kunagi oleks meeles see tunne, kuidas ma täiesti trotsliku hämmingu ja uskumatusega järsku märkasin, mismoodi TÖÖ tagasi mu elu ruulima tuli. Tegelikult ju täiesti tavapärane situatsioon ja tööinimesele ei tekita absoluutselt mingit emotsiooni aga mina ju alles taasavastan seda maailma. Naljakas on. Mõnikord nagu vaataks iseenda elu kõrvalt.

Blogimise suhtes on mul praegu nii hea tunne. Ma usun, et need, kes minu lugusid tõesti lugeda tahavad leiavad mu ise tasapisi üles. Ja need, kelle eest siia ära kolisin, ei avasta mu uut pesa eriti kiiresti. Pole ammu ennast veebi kirjutades nii vabalt tundnud kui praegu. Surve mitte-isiklikku ja samas huvitavat juttu kirjutada hakkas juba ammu ahistama. Siin saan rahulikult täiesti mõttetult lahata oma uue eluga kaasnevaid ideid ja tegemisi. Hea rahulik on.

3 kommentaari to “Ehh”

  1. tegelane Says:

    Kurb, et töö eraelu segama hakkab, aga hea, et blogides end taas vabalt tunned. Mõlema kohta – tere tulemast tagasi! 🙂

  2. Mann Says:

    jah, leiavad küll. mind leiti ;), aga ma lõin selleks ka natuke eeldusi, hakkasin ennast huvitavate inimeste blogidesse läbi lingi käima. hetkel on neid ca 10 ja mind rahuldab siuke number täielikult. hoopis etem, kui see traffic, mis varem läbi käis =D

    ps. mitte, et see kaua kestaks, sest aasta pärast teavad uut aadressit jälle kõik. ohwell.

  3. Triin Says:

    🙂 tere-tere, tegelane, mul on tõesti tore kodus olla.

    Mann – ma tean, mida te tunnete 😉

Lisa kommentaar

