Reis kummitab

Eile sain kolme erinevat moodi ellu jälle natuke oma suurt reisi. Kõigepealt chattisin hommikul Priiduga, kes ikka Austraalias ringi seikleb ja natuke oma elust ja plaanidest rääkis. Viimasel ajal pole ta eriti agaralt bloginud ja nii ei olnud ma enam tema praeguste tegemistega kursis.

Tore oli kuulda, kuidas tal seal läheb, kuid ausalt öeldes ei oleks tahtnud olla tema asemel. Mul vist ikka sai ringirändamisest mõneks ajaks isu täis. Kohe üldse ei viitsiks hetkel igaks õhtuks uut ööbimiskohta otsida või mingite kaupmeestega jännata. Eks see tahtmine tuleb kindlasti kunagi tagasi ja ma tegelikult imestan, et veel ei ole tulnud. Ma vaatan isegi palmide ja sinise merega puhkusereisiplakateid täiesti ükskõikse näoga. Pigem ajab kihevile mõni kodumaine matkarada või kasvõi vanemate tagahoov.

Peale tööd sain kokku oma reisiblogi 100 000 külastaja auhinnamängu võitjaga. Natuke kohmetu oli mõlemal aga surusime kätt ja olime rõõmsad. Nii südantsoojendav on ikka kellelegi midagi kinkida, pärast oli mul terve kodutee naeratus näos. Vahva, et inimesed üldse seda mängu tõsiselt võtsid, ma poleks nii agarat osalemist julgenud küll oodata.

Õhtul tulid külla kaks töökaaslast, kes huvitusid natuke sügavamalt meie kogemustest ja tahtsid oma planeeritavate reiside kohta nõu küsida. Loodan, et oli ikka abi ka. Lahe on see, et üks neist astub maailma avastama 20. novembril, täpselt 1 päev ja 1 aasta hiljem kui meie. Mõtlesin pärast, et mulle oleks küll abiks olnud, kui neid asju enne reisi teadnud oleks. Ehk siis on temal ka tänu meile natuke lihtsam.

Hirmsasti tahaks teatrisse, midagi ilusat ette võtta. Aga kompromiss on juba tehtud – sel kuul sain meele rõõmustamiseks osta värve ja pintsleid, etendustesse investeerimine mõjuks juba raskemini. Ma tõesti ootan oma esimest palgapäeva siira innuga. Viimati juhtus selline asi täpselt aasta tagasi.

Lisa kommentaar

