Udupea

Mul on tõsised keskendumisraskused. Ma ei ole vist kunagi enda juures selliseid probleeme täheldanud. Võib-olla ainult täiesti stressis ja ületöötanud peast. Praegu ei tohiks igatahes kumbagi probleemi (veel) olla. Aga ma lihtsalt ei suuda piisavalt palju infot korraga ajju salvestada. Ei tea, kas tõesti on tegu vähese trenniga viimasel aastal. Mul oli täna vähemalt seitse töökõnet, kus pidin osalema küll suures osas kuulajana, kuid soovitavalt ka arusaajana ning võimelisena hiljem mäletada, mida räägiti.

Kõigepealt unustasin ära mis kell mul esimene kõne pidi olema ja jäin otse loomulikult tööle hiljaks. Ma lihtsalt ei suutnud ennast kodust diivani pealt piisavalt aegsasti üles ajada ja tööle minema sundida. Olin üleval, riided seljas, kõik okei aga lihtsalt ei suutnud püsti tõusta ja minema hakata. Noh ja lõpuks ma siis kimasin liiklusohtlikult kohale ja olin täpselt selleks ajaks kohal, kui kõne hakkas lõppema.

Sain ennast kuidagi välja vabandada, kui märkasin, et poole tunni pärast algab juba järgmine kõne, millega olin suurepäraselt samale ajale veel ühe kõne organiseerinud. Kuna üks kõne oli olulisem kui teine, tegin omad valikud ja asusin helistama. Üritasin keskenduda ja asja sisse süveneda, kuid täpselt parajal ajal hakkas sisse helistama see teine kõne ja omastarust kavalalt võtsin ka selle vastu. Täpselt selle minuti jooksul, kui teises kõnes tere ütlesin ja siis kõik salaja mute-peale panin, räägiti selles olulises kõnes midagi olulist. Minu eemalviibimine oli loomulikult märkamata jäänud ja kui tagasi jõudsin, võeti kõne kokku ja lubati mingi e-mail saata. Meie poolt. Mis delegeeriti loomulikult mulle. Mis oli täielik error, sest ma ei kuulnud täpselt, mis selle meili sisu peaks olema.

Argghh… ma arvan, et kui ma niimoodi jätkan, siis varsti enam ennast välja ei keeruta. Pean välja mõtlema, kuidas oleksin võimeline kogu selle info endale ajju salvestama, mida töökaaslased minu suunas pritsivad. Eriti raske on see, et minult oodatakse loomulikult by default veidi paremat informeeritust, kui oodataks täiesti uuelt töötajalt ja seda täiesti õigustatult. Täiesti õigustatud on ka loomulikult ootus, et mulle ei pea kaks korda asju üle rääkima.

Oeh… ka praegu käib mingi kuradi kõne, millest kuulen iga kolmanda sõna asemel bla-bla. Peaks vist vitamiine sööma hakkama või ristsõnu lahendama, et mälu jälle ellu ärkaks.

2 kommentaari to “Udupea”

  1. tegelane Says:

    Sulle on vaja magneesiumit, seda imerohtu, mis paneb karva läikima ja parandab mälu ja võtab jalast krabid ja annab lihastele puhkust jne jne. Sa äkki ei mäleta, sellest magneesiumist oli meil teie tagasituleku õhtusöögil juttu;)

  2. Triin Says:

    Jaah, peaks vist proovima. Mingit moodi tuleb see sült mu peas tööle saada 😉

Lisa kommentaar

