Ma ei oska enam suhelda 3.osa

Eile mõjutamiskoolitusel oli rahva üldine koostöövõime seitsmepunktiskaalal umbes 0,5. Iseenesest teema huvitav, lektor entusiastlik aga mis sa ikka saalitäie kudend räimede ees võimled. Minul nii kehv tunne ei olnud ja vaatasin rahuldustundega peeglisse, kust ei jõllitanudki vastu punaste pelmeenidest ümbritsetud silmadega tegelane. Mida ei saa enamuse töökaaslaste kohta öelda. Eniveis, aitab sissejuhatusest.

Oli teema mõjutamine ja meie CFO istus näidisena tule all, kus lektor siis teda innukalt mõjutada üritas. Peaaegu tund aega oli näiteks see, kuidas panna teine inimene endale teed tegema. Vastavalt siis erinevate stiilidega lähenedes kõlas vähemalt 50 korda erinevate variatsioonidega lause: “Ma tahan, et sa mulle tassi teed teeksid.”

Kohvipausi ajal köögis järjekorras oma kofeiinilaksu oodates mõtlesin väikse andeka nalja teha ja ütlesin kõige lähemalseisvale Luxembourgi-kolleegile väga mõjutavalt: ” Ma tahan, et sa mulle tassi teed teeksid!” Väike segadus paistis ta silmist, seega üritasin veelgi mõjutavamalt jätkata: “Ole hea, tee mulle tass teed. Mulle üldse ei meeldi kui sa mulle teed ei tee,” ise muhelevalt (ja oma heast naljast rahulolevana) jäin talle otsa vaatama. Segadus silmist paistis kadunud olevat, kuid oodatud ühise naurupahvaka asemel pööras ta ringi ja hakkaski mulle teed tegema: “Millist maitset sa tahad?” küsis ta arglikult teepakke lapates… Sel hetkel sain aru, et midagi on valesti ja tegemist pole enam päris sellise situatsiooniga nagu ma planeerinud olin: “Eee…ää… kas sind ei olnud koolitusel praegu? Meil terve hommik räägiti mingist tee toomisest..?” Oeh ja vastus oligi: “Eih, ma just praegu hotellist jõudsin.”

Appi. appi. appi… Selliseid asju ei ole võimalik isegi pika selgitamisega parandada. Rohkem sissemähkimise tunne tekib ainult. Tjah…

Vähemalt sain teada, et olen võimeline suvalist inimest mõjutama mulle teed tegema. Right. Pole vist vaja öelda, kas ma tahtsin maa alla vajuda.

Esimesi osasid näeb siin ja siin.

Üks vastus to “Ma ei oska enam suhelda 3.osa”

  1. Carola Says:

    IRWWWWWWW!!!!!!!! pàris hea!!!

Lisa kommentaar

