Ei lasta kodus olla

Ma avastasin, et viimasel ajal olen kuidagi liimist lahti olnud. Tööalane enesekindlus kõigub kuidagi ähvardavalt ja jubedalt tahaks ainult kodus olla. Kodus tahaks ainult Kristjani süles olla. Eile sõimati mind pool õhtut, et miks ma selliseks MALBEKS olen muutunud. Et vana hea Triin tuli ikka mürtsuga uksest sisse ja hakkas kõva rõõmsa häälega sisse elama. Nüüd siis täiesti arusaamatu mööda seinaäärt sissehiilimine ja arglik teretus, mis pole üldse tore.

Ei teagi, ei osanud ennast sellise rünnaku eest kaitsta kah kuidagi. Mis sa ütled selle peale kui sulle väidetakse, et sina pole enam sina. Väga veenvaid argumente ei oska ju niimoodi kohe välja mõeldagi.

Mulle öeldi reedel, et mu postitused kodust eemal on hoopis teise tooniga kui need, mida kodust teen. Ma olen täitsa nõus. Ma isegi vist tean, mis seda põhjustab. Pärast tervet aastat Kristjaniga 24/7 koosolemist ei ole mul ohtrate komandeeringute tõttu enam seda ööpäevaringset tuge kõrval ja ma pean uuesti õppima iseseisvaks. Mina, kes ma ei ole iialgi arvanud, et kellegi puudumine mind niivõrd rivist välja lööb. Seda enam, et otseselt me ju lahus ei ole, teine on vajadusel pea alati kättesaadav, lihtsalt telefonikõne või skype-chati kaugusel.

Eks see on vist niisugune vahepealne aeg, kus jälle asju rööpasse üritan saada. Esialgne eufooria koju saabumisest on taandumas ja nüüd tuleb kõik emotsionaalsed vajadused ümber korraldada.

Kahe tunni pärast läheb jälle lennuk. Kaks ja pool päeva sain siis seekord kodus olla. Nüüd viis ja pool komandeeringut ees. Kuu lõpetamise ja muu toredaga.

Täna on eriti kurb päev ja eriti kehv tunne kodust ära minna. Ma tean, et elu loomuliku ring sai täis ja inimesed ikka surevad, aga ikkagi. Vanaisa oli mulle väga kallis.

Juba kolmas aasta järjest, kui kellestki vahetult enne jõule loobuma peab.

Lisa kommentaar

