Archive for 9. detsember 2008

Auto

detsember 9, 2008

Olude sunnil sõidan tagasisaabumisest peale ühe laenutatud autoga, mis pole just khmm… kõige värskemate killast. Olen loomulikult igatepidi tänulik selle üle, et mul üleüldse millegagi sõita on, kuid aegajalt kisub kõhedaks ikka.

Mõned päevad tagasi sai autol 200 000 kilomeetrit sõidetud, kuid spidomeetri numbrinäit kiilus selle suursündmuse peale kinni. Nagu tahtnuks öelda – nüüd ongi kõik, selle autoga paluks enam mitte sõita. Mina sõitsin muudkui edasi.

Olen õppinud juba selgeks koha, kust õli juurde valada ja koha, kus asub tulekustuti. Lisaks tean, et kui põlema läheb, siis tuleb akul klemmid maha keerata. Kuigi selle viimase teadmisega pole mul vist suurt midagi teha, sest ma ei tea kuidas neid klemme maha keeratakse. Novot ja siis üleeile hakkas auto kohutavat vilisevat häält tegema. Hommikuks oli kadunud. Eile hakkas aga hoopis ralliauto häält tegema. Hommikuks kadunud ei olnud.

Täna sõitsin tööle mürinaga, mis oleks au teinud ka igale helikopterile, rääkimata autost. Kartsin küll jubedalt, et midagi kukub alt või küljest ära, aga vaikselt jõudsin ikka kohale. Summuti oli veel isegi küljes, kui kohale jõudsin aga ma pole kindel, et sellega veel koju tagasi julgen sõita. Eks peab midagi välja mõtlema.

