Archive for 17. detsember 2008

Ma ei tea..

detsember 17, 2008

..mismoodi ma seda äratuskella-asja arvutasin, kui poole kahe paiku magama läksin ja nuputasin millal tõusta, kui lennuk läheb 6.40. Eniveis, praegu tundub, et oleks võinud rahulikult tunnike kauem põõnata. Olin juba omadega Luxembourgi ajas vist. Huvitav oli üle mõne aja ka kaine autojuht olla, praegu olen igatahes otsusega enam kui rahul. Kuigi nüüd on vist tõestatud, et ka kaine peaga ei suuda ma loogiliselt arvutada.

Jõulupidu oli äge. Noh, mitte ÄGE aga ilus, elegantne ja enterteineeriv igatahes. Kohaletulnud rahvast tundus olevat kõvasti rohkem võõraid kui tuttavaid nägusid. Eks minu äraolekul on asjad veidike edasi arenenud loomulikult. Ma enne ei olnudki aru saanud, et Tanel Padari laulud on nii depresiivsed. Tunniajasest kavast tundus rõõmsamatoonilisem kõigest üks lugu. Mihkel Mattiiseni klimberdamine nurgas oli kuidagi veel õnnetum ja Imre ei säranud rahva keskel eriti vaid lasi oma kreeembrüleed abilistel kaussi loopida. Ei tea, kas staarid on jõulude ajal nii ära hooratud, et ei jaksa rõõmsat nägugi teha. Kolleegid vähemalt hoidsid rõõmsat tuju üleval ja olid üleüldiselt ilusad ja head.

Ja Kristjan ütles õhtu jooksul kolm korda, et ma olen ikka väga ilus (mm)

