Paks ja laisk ja nõrk

Raudselt pannakse mulle selline diagnoos, kui järgmisel nädalal Arcticus käima hakkan. Eriti kui ma olen ennast nädalavahetusel suusatades rihmaks tõmmanud ja ohin ja oigan seal. Lisaks kõigele muidugi.

Selle aasta triatloni kohta olen juba avalikult kilganud, et igal juhul tuleb seekord ka ja kui ma jälle kõrvapõletikku ei saa, siis kavatsen seal igatahes rahuldavalt esineda. Homme kusjuures kohtun Ain-Alar Juhansoniga. Äkki tuleb kah osalema (chuckle).

Igatahes väike reminder endale: KURAT KÜLL, KERI OMA JALAD KÕHU ALT VÄLJA JA HAKKA LIIGUTAMA!!!

Lisa kommentaar

