Ajah, siis alkoholist

Teller siin juba arvas, et panen segast aga tegelikult ma lihtsalt ei oska käituda.

Kogu põhiline point asja juures on see, et Luxembourgis juuakse hoopis teistmoodi kui Eestis. No mitte nüüd hoopis teistmoodi – ikka klaasist ja kokkulüües aga… no põhiline erinevus on selles, et juuakse “raundide” kaupa ja tehakse kordamööda tervele lauale välja. See põhimõtteliselt välistab võimaluse, et saad ise kontrollida mida millal ja kui palju jood, sest kui on juba klaas ette toodud (ilma, et sa oleks selleks soovi avaldanud), siis pole viisakas seda joomata jätta. Loomulikult ei ole ka viisakas ainult teiste kulul juua ja mitte ise vahepeal välja teha. Tervele lauale siis. Londoni ööklubis või Śveitsi suusakuurortis.

Teine variant on näiteks ühine õhtusöök. Kõik tellivad hullupööra jooke – kallist śampust ja veine, śhotte ja midaiganes. Joo või ära joo aga maksad pärast ikka võrdselt teistega, sest arve jagatakse kamba peale laiali.

Tegin isegi proovi – enne järjekordse raundi tellimist (iiri kohv -õäk) ütlesin kõval selgel häälel üle laua: “Palju ärge mulle seda tellige, ma ei soovi hetkel midagi.” Kõlas väike naerukahin ja telliti loomulikult ikka. Mis sellest, et mul see joomata jäi, maksma pidin ikka.

Ma lihtsalt ei oska käituda nii, et ma saaksin selles seltskonnas:

  1. Juua nii palju, kui ma tahan;
  2. Juua seda, mida tahan;
  3. Maksta ainult nende jookide eest mida ma tahtsin ja jõin;
  4. Lõpetada joomine siis, kui seda soovin;

Tänase seisuga arvestades tuleb välja umbes nii, et mu suusareisi eelarvest peaaegu poole moodustavad kulud alkoholi eest, kuigi ma omast vabast tahtest poleks kunagi sellise summa eest seda ostnud. Great success! Kuigi ka rahast on mõnevõrra kahju, olen tige pigem situatsiooni enda peale. Kuidas ma saaksin selles seltskonnas rahulikult viibida ja samas täita ülevaltoodud nelja punkti…

Üks vastus to “Ajah, siis alkoholist”

  1. tibutriin Says:

    kõlab jah päris raske enesekehtestamisülesandena… aga loodan sellegipoolest, et leiad hea lahenduse.

Lisa kommentaar

