Treehugger

Eile astusin möödaminnes Seppälast läbi ja seal vaatas mulle otsa väikse puhvis öökulliga t-särk, millel suur kiri Treehugger. Ma oleks selle ka viimase söögiraha eest ostnud, ma arvan. Igatahes, tore.

Vaatasin oma tuduulisti üle ja võib öelda, et mingi progress on toimunud. Tegemist ootavad veel:

  1. Vaktsineerimine (ma lihtsalt kardan nii väga süsti, et pigem vist alateadlikult lükkan seda edasi);
  2. Prillide ja läätsede ostmine (aga mul on pühapäevaks optometristi juures aeg kinni pandud – progress!)
  3. Käekoti leidsin aga sobivat kohvrit ja läpaka kotti pole veel avastanud (aga ma olen kõvasti otsinud – progress!)
  4. Spordiklubisse registreerusin aga trenni pole veel jõudnud (aga juba täna lähen igatahes)
  5. Solaariumis pole veel käinud;
  6. Heleniga kohvikusse minek lükkus järgmisesse nädalasse;

Mõned uued punktid on vahepeal juurde tulnud ka:

  • Vii reisifotod väljaprintimiseks Euronicsisse, osta album ja vii kõik see värk vanaemale;
  • Maksa kodukindlustus ära
Lisa kommentaar

