great…

Uue töönädala algus tuli rutem kui vana meelest ära jõudis minema hakata. Järgmine biznessreis, mis pidi lahkuma umbes praegu, jääb tund ja pool hiljaks. Ehk siis umbes samapalju kui mul Amsterdamis aega on ühe lennuki pealt teisele minekuks. Tuleb jälle üks kuulina kihutamine ühest lennujaama otsast teise ja väike lootus on, et jõuan ehk pealegi. Tore algus igatahes.

Ausalt öeldes on mul aina raskem igale järjekordsele tripile sinna Luxembourgi minna. Isegi ei tea, miks täpselt. Need inimesed ei ole ikka minu inimesed ja ma ei tunne ennast seal väga mõnusalt, Mõtlemises kinni, ma tean. Kevad võiks seal vähemalt juba alata, saaks parkides jooksmas käia.

Seekord vahelduse mõttes vähemalt tuba teises hotellis. Küll kahe minuti asemel kahekümne minuti kaugusel kontorist, kuid mul pole midagi kerge vahelduse vastu. Juba mõtlemine oma tavapärase Royal hotelli śampooni lõhna peale äratab kerge iivelduse. Igatahes olen seekord korralikult varustatud – kotis on spordiriided ja arvutis mõnedki filmid, mis õhtuid sisustada aitaksid. Lisaks lubas klassiõde Mari-Liis mõnel õhtul külla kutsuda ja tavapäraselt peaks ka töökaaslastega midagi ikka toimuma. Kui juhe täitsa koos pole, on veel üks ajaveetmisviis soolas, kuid see eeldab tõesti juhtme mittekoosolemist. Igatahes nädal tõotab tulla ilma igavlevate lünkadeta.

Lisa kommentaar

