36h

Eile õhtul hotelli jõudes ei oodanud mu kadunud kohver mind ees. Samuti ei teatud sellest midagi all administratsioonis. Suure vaevaga sain internetist teada, et mu kott on “Located” ja “Waiting for approval” No mida f’***i. APPROOOVED!!

Helistasin siis pagasikaotamistśeki peale kribatud abitelefonil ja sealt öeldi mulle, et kott saabub viimase lennuga ning saadetakse siis kohe hotelli. Asusin ootama.

Kell pool üksteist õhtul helistas administraator ja teatas rõõmsalt, et mu kott saabub poole tunni pärast. Ei saabunud. Ootasin.

Kell 12 ei jaksanud enam oodata ja jäin magama. Kell viis ärkasin õudusunenäo peale kuidas hommikumantlis tööle lähen. Enam magama ei jäänud.

Kell seitse ajasin enda voodist üles ja helistasin receptionisse. Kott oli kohal, toodi üles, ma sain kätte oma PUHTAD RIIDED!!

Ma pean tegema tõelise masterplaani järgmiseks korraks kui samasugune asi juhtub. Kuigi ega sellisel juhul ju midagi ei juhtu, kui korralikult ette oled valmistunud.

Tööl tegi üks kolleeg nalja: “Ma saan aru, et sa oled oma koti kätte saanud, sa enam ei haisegi.” Ma tõesti loodan, et ta tegi nalja… 🙂

Lisa kommentaar

