kõhh

Tervis ikka pipardab, kurat. Öösel köhisin nagu rikkis… no mingi rikkis asi. Homme igatahes kavatsen trenni minna, ma lihtsalt ei viitsi enam.

Täna sain lõpppuks oma kaks süsti ära, mida ammu kartsin ja edasi lükkasin. No ma olen igatahes ülimalt vapper olnud – vähem kui kahe nädala jooksul kaks süsti ja üks vereproov. Päris rekord ei ole aga… päris õudne ikkagi. Nüüd peaks puukentsefaliidiga 5 ja B-hepaga 20 aastat hooleta olema.

Pole just kõige fantastilisemad päevad olnud. Töö suhtes on kuidagi liiga palju kahtlast võimuvõitlust toimumas seal Luxis ja kuigi ma päris täpselt asjast aru ei saa, tundub kogu see moos suhteliselt häiriv. Näiteks kui ühe tööülesande asjus varasemalt igati oma abi pakkusin ja sõbralik olin, siis tehti mulle väga konkreetselt selgeks, et see pole üldse minu vastutusvaldkond. Kolmas osapool tegi asjad ümber, pani inglise keelde, koostas uued vormid ja blablaah. Mina hoidsin eemale nagu fikseeritud oli. Täna potsatas mulle postkasti kiri, et kas saaksid äkki aidata ja ise selle ikka ära teha. No mida f***i?! Võtsin endale öö jagu mõtlemisaega, hommikuti kipuvad asjad ikka objektiivsemad olema. Kuidagi vapsee nahhalne värk, ma ütleks. Eks homme vaatan mismoodi reageerin. Pole ju professionaalne öelda kah, et ei soovi seda teha, sest olen solvunud kogu situatsiooni peale. Solvumine pole ju mingi asjalik tegevus. Samas tundub, et oleks koht ennast veidi kehtestada.

Lisa kommentaar

