Tavaline rabastamine

Mis siin Luxis ikka muud teha. Ilus kevadilm muutus kolmeks päevaks hulluks vihma-tuule ilmaks ja just praegu on esimene hetk, kui päike jälle välja tuli. Küll ainult majade tagant piiludes, aga ikkagi.

Eile käisin Mari-Liisil külas ja ta tegi mulle head süüa. Mõnus oli, tõesti mõnus. Rääkisime pikalt ja laialt. Mina läksin isegi vist oma reisijuttudega veidi liiga hoogu. Tore, kui nii kaugel kodust vanu sõpru näeb.

Homme näen jälle kahte – Nellit ja Anneleeni, kelle juurde viib mind hommikune rong. Nelli kolis Brüsselisse alles hiljuti ja üleüldiselt pole teda nii ammu näinud, et olen täitsa elevil. Pühapäeval on üks väga-väga eriline plaan käsile vaja võtta ja eks ma kirjutan sellest Logbookis pikemalt.

Igatahes tore. Olen vist ikkagi natuke ära harjunud siin käimisega. Oskan juba oma aega nii planeerida, et ei jää midagi üle ega puudu. Kuidagi kiiresti on läinud see nädal.

Lisa kommentaar

