7

Seitse ööd ja seitse päeva… aahh, tegelikult mulle saadeti üks blogi-misiganesasi. Vabandan, et tõesti ei tea mis selle ametlik nimi on, aga peaksin kirjutama seitse vähetuntud fakti iseendast. Ma üldiselt ei allu provokatsioonidele aga kuna viskaja on mulle armas, siis eks ma proovin 🙂

  • Ma mängisin kuus aastat kooliorkestris kannelt. Täpsemalt duurkannelt. Pole vist vaja mainida, et varases teismeeas see mulle elutähtsat populaarsust juurde ei toonud. Kooris laulsin ka – 11 aastat. Alti;
  • Kardan helistamist, kloune ja süsti;
  • Tahtsin lapsena saada (kronoloogilises järjekorras) printsessiks, kauboiks, ratsapolitseinikuks, arhitektiks, juristiks. Viimase kahe puhul läks ikka väga napilt, et need tõeks ei saanud;
  • Mu esimese ja tänaseni tegitseva blogi aadress ksskss.blogspot.com on tulnud minu pikaajalisest MSNi nimest ksskss, mis omakorda tekkis suurest kassiarmastusest;
  • Õppisin autoga sõitma 12-aastaselt ja erutasin koduküla Keila mutikesi sellega, et üksi autoga poes käisin;
  • Mul ei ole vähimatki aimu moest ja sellest, mis mulle selga sobib ja mis mitte. Ostan sellepärast tavaliselt ainult ühevärvilisi ja lihtsa lõikega riideid. Mulle meeldib śopata ainult kingi ja ehteid, riided panevad mul pea plahvatama;
  • Ma absoluutselt ei talu kriitikat enda suhtes, kuigi üritan sellest üle saada. Selle pärast ei suudaks/tahaks ma mitte kunagi mingil alal kuulsaks saada.  
2 kommentaari to “7”

  1. tegelane Says:

    🙂 Kannel! Miks sa enam ei mängi? Või tegelikult, kuidas sind mängimas kuulda saaks? 🙂

  2. Triin Says:

    hahaa, ei usu et mind kunagi enam mängimas kuulda saaks 🙂 Aga oli tore aeg muidugi.. lapsepõlve süütud muretud mängud.

Lisa kommentaar

