Kõige sitem

Vaatasin eile Confessions of a shopaholic ja noh… vähemalt ma nüüd tean, milline on TÕELISELT S*** film. See oli lihtsalt nii halb, et ma ei saanud lõpuni vaatamata jätta, kuna ma ei suutnud uskuda, et nii hull ongi. Oligi. Täiesti uskumatult maailma kõige halvem film. See polnud isegi mitte naljakas. Mitte mingil juhul ei tohiks selle vaatamise peale raha või aega kulutada. Õnneks mina piirdusin vaid viimase kaotusega.

3 kommentaari to “Kõige sitem”

  1. tegelane Says:

    Uh 🙂 Ma olen selle shopahooliku kõik 5 osa läbi lugenud. Iga kord raamatut lugedes vihastan end vaat et oimetuks, kuna ikka tõesti jaburalt loll peategelane on, kes oma vigadest ei õpi. Ja iga kord tunnen ka raamatus ennast ära.

    Filmi pole näinud. Miskipärast kardan, et mulle see ka ei meeldiks.

  2. Triin Says:

    Tead, kui sa raamatus vihastad ainult selle peale kui loll peategelane on, siis pole see veel midagi 😀 selle filmi puhul ma vihastasin absoluutselt kõige peale (peategelase, kõrvaltegelaste, stoori ja haledate naljaürituste, täiesti okseleajavate stseenide) ja kõige lõpuks selle peale, et niisugune film üleüldse on toodetud ja üles haibitud ja inimesed peavad selle vaatamise eest raha maksma. Huuh… ma pole nii vihaseks ühegi filmi peale vist kunagi läinud.

  3. tegelane Says:

    Ma olen ikka vist tõeline masohhist 🙂 Ma tahan nüüd selle viimase kommentaari peale filmi näha, et milline on see nii kehva film, mis sind nii vihastab 🙂

    Proovin pühapäeval “oma tüdruku” kinni püüda ja temaga seda kosmosesse vaatama minna. 25 krooni eest ja 15 aastasega vist ikka sobib? Kasvõi õppefilmiks?

Lisa kommentaar

