Prints Zamundast

Läksin eile rahulikult kontorist hotelli poole ja juba kaugelt oli näha, et toimub mingi action. Hotelli ees olid ennast lillepeenrate servadesse positsioneerinud umbes 20 politseinikku. Vilkuritega mootorrattad ja tumedate klaasidega limusiinid blokeerisid ukseesist. Pugesin blokeeringust läbi ja peaaegu oleks oma väikse sopase jalaga astunud punasele vaibale, mis maja ette lahti rullitud. 

Hotelli lobbysse astudes vaatas mulle otsa kümnetest tumedate ülikondadega neegritest koosnev kamp, kellest osad asjatasid registratuuris, teised seadsid videoaparatuuri üles ja ma olen üsna kindel, et mõned puistasid parasjagu roosi õielehti maha.

Kahjuks ei tea siiamaani, mis seal siis päriselt toimus, kuna pidin edasi kiirustama aga ma olen peaaegu kindel, et see oli prints Zamundast.

Lisa kommentaar

