Viimane

pikk trenn enne Xdreami toimus täna. Eile tuustisin kiirustades ümber Kuressaare linnuse ja olin üleüldiselt rahul, et ennast üldse jooksma minema suutsin inspireerida. Eriti tasuks mainimist, et suutsin seda teha siis, kui Kristjan parasjagu mugisedes teki alla puges ja mõnusalt lõunauinakut asus sooritama. Tõeline eneseületamine! Tuul oli jube, aga ei midagi võrreldavat tänasega.

Tallinnasse jõudes lippasime poest läbi ja ainult parkimisplatsilt poeni spurtimine andis aimu ringituiskavast läbilõikavast tuulest. Sellegipoolest suutsin endale selgitada, et kui ma täna ei lähe, siis homme ja ülehomme nagunii ei saa ja siis on juba kolmapäev ja aeg pikaks trenniks enne nädalavahetuse võistlust liiga hiline. Enivei, tõmbasin jooksuriided selga ja silkasin Kadrioru poole. Peale tiiru ümber pargi ja Lauluväljaku sattusin mere äärde, kus tuul mind pooleldi tagant Pirita poole tõukas ja kuigi tagumikku varsti enam ei tundnud, oli soov veidi suurem tiir teha siiski olemas.

Tagasipöörates selgus, et tuul on veel oluliselt tugevam, kui ta tagantpuhudes tundus. Mõtlesin, et kui suu lahti teen, siis puhub see mul hambad minema. Rassisin hambaid ristis hoides (et tuul neid ära ei puhuks) kodu poole ja kuigi tuulevaiksemasse Kadriorgu jõudes tundus, et jalad peaksid vabalt veel kümme või rohkemgi kilomeetrit vastu, siis võis see vabalt olla sellest, et mu närvid olid ära külmunud ja ma lihtsalt ei tundnud väsimust. Kokku tuli 11km ja aeg ca 65min.

Kodus ligunesin pool tundi kuumas vannis. Nüüd jääb ainult loota, et selle viimase trenni tulemusena ma võistluse ajaks haigeks ei jää. Aprillis joostud tänase seisuga 75km.

2 kommentaari to “Viimane”

  1. tegelane Says:

    Tubli oled!

  2. Triin Says:

    Aitäh, eks ma kardan Xdreami rohkem kui tuult järelikult 😀

Lisa kommentaar

