Shaun the sheep

Eile vaatasin hotellis õhtul umbes 10 osa Shaun the sheep’i. Lahe tüüp on, ettevõtlik, positiivne ja leidlik.

Igatahes… paari tunni pärast alustan tagasilendu Eestisse, nädal läks jälle mööda valguse kiirusel. Seekord on mul eriti mõnus marsruut ette vaja võtta, et lõpuks koju jõuaks – Luxemburg->Amsterdam->Kopenhaagen->Tallinn. Ma ei imestaks, kui järgmine kord läbi Dubai või Rio lendama peaks. Imeväikeriikide võlu, ma ütlen.

Tööst, no tõepoolest, pole mitte midagi tarka meenutada. Tavaline, kõik oli täiesti tavaline. Kas mulle hakkab rutiin kätte jõudma? Isegi Luxemburg on juba nii tavaline. Tavapärased lõunakohad, oma väljakujunenud rutiinid. Igas lähedalasuvas pargis on kõik jooksurajad tuttavad, mõnes poes on riiulite läbitöötamise trajektoor paigas. Pidevalt küsitakse, et no millal siis siia kolid?

Järgmine kord tulen siia jooksma ING Maratoni. Töökaaslastega võtame osa tiimijooksust, mis tähendab nelja osaleja peale läbida kokku maratonidistants. Lõigud on erinevate pikkustega, mul “õnnestus” saada kõige pikem jupp – ca 14km. Mis seal ikka, olen jõudumööda treeninud ka, ei tohiks midagi ülejõukäivat olla.

Elu on hea, täna saab koju, Mufi juurde.

2 kommentaari to “Shaun the sheep”

  1. Oliver Says:

    Kusjuures ma viimane kord lennukis just vaatasin miskit filmi ING maratonist USA’s. Midagi dok. filmi sarnast oli. Rääkisid favoriitide tasutast ja strateegiatest kuidas keegi võita plaanib.

  2. Triin Says:

    Minu strateegia on asi läbi joosta ja kuna kõik tiimikaaslased lubasid mulle tänutäheks (pikima distantsi ettevõtmise eest) pärast jooksu õlle välja teha, ehk motivatsioon on täiesti arvestatav 🙂

Lisa kommentaar

