Archive for 1. juuni 2009

Nanny

juuni 1, 2009

Uuh, meil on siin kontoris kaks audiitorit, kellest üks naerab nagu Nanny legendaarsest seriaalist Nanny. Aga kui veel ärritavatest häältest rääkida, siis täna hommikul (hullult unisena) lennukis tukkumist üritades kiljus kõrvalistmel üke imik iga paarikümne sekundi tagant läbilõikava ja hämmastavalt kõva häälega. Vahepeal kui ta vait jäi, luristas teisel pool ülipaks mees ninaga nagu loom. Great.

Ma olen üldse unise peaga kõigile ärritavatele helidele palju vastuvõtlikum. Loodame, et oma iidses hotellis korralikult magada saan. Muidu on päris nostalgiline – see on esimene hotell, kus üldse Luxis vanal hallil ajal viibisin. Tuli üsna kiiresti meelde ka, miks ma sinna tagasi pole läinud. A noh polnud midagi parata – LUXi assistent arvas, et Eesti omad broneerivad mulle toa ja vastupidi. Nii tuligi reedel välja, et mul polegi eriti enam valikuid. A ma ei kurda, tegelt ka. Ongi huvitavam vahelduse mõttes. Asukoht hotellil ka imehea.

Nädalavahetus oli lihtsalt super. Super-super mõnus on Eesti.

