RSS

…keeras ennast täna mõnuga sinna kuhu asjad ennast ikka vahest keeravad. Vanas arvutis oli mul seda kah paar korda juhtunud, et ühel ilusal hommikul on RSS lugeja blogiaadressidest tühi ja õpetab mulle esilehel ainult lahkesti kuidas ma seda programmikest kasutama peaks. Nagu ma ise ei teaks. Või noh… ega ma siis ju päris täpselt ei tea, kui korralikult bäkkappi ei oska teha. Nüüd kavatsen selle igatahes ära õppida, juba 3-4 korda olen saanud kogu blogirulli ükshaaval uuesti sisestada.

Samas teisest otsast on selline refresh võibolla isegi kasulik. Paneb kriitilisemalt hindama kas ja keda ma ikkagi lugeda tahan. Lisaks veel sellised kirjutajad, kes on omale uued hobid leidnud ja uusi postitusi viimase poole aasta jooksul polegi enam teinud. Minu eilsest 35-40-lisest bloginimekirjast said oma kohale tagasi umbes 15. Eks siis ajapikku paistab, kas loomulik areng toob mõned vanad tagasi.

Lisa kommentaar

