13.juuni wtf?

Ahhghg… väike vahe on sisse tulnud vist ehehe. Väljendussoov on vähenenud piisavalt madalale tasemele, et mitte ennast viitsida blogisse sisse logida ja midagi öelda. No ei taha midagi öelda. Weird. Ah, eks omad põhjused on ka. Lubadused, et praegu mu elu täitvaid asju ei panda netti kirja. Oh, well. Mis seal siis ikka. Las see jupp jääb kirjapandud (neti) elust vahele.

Olen Luxis jälle. Neljapäevani veel. Siis tulevad suvepäevad ja triatlon. Kuigi juttu ju jätkuks niisamagi. Nägin Aavot lausa puha Luxi tänavatel, sain ühe toreda tüdrukuga tuttavaks, kes mind blogi kaudu teadis. See on ikka nii kummaline tunne, kui paduvõõras inimene mu tegemistega kergelt kursis on. Üleeile mängisin esimest korda elus ragbit näiteks. Täiesti põneva jutu saaks sellest kirjutada. A näed, ei viitsi. Võib-olla võtan ennast nädalavahetusel kokku.

Oo, kui igav ma olen 🙂

Lisa kommentaar

