ajaa…

… haakuvalt eelmise postitusega. Lugesin artiklit sellest, kuidas masenduses ja madala enesehinnanguga inimesele tekitab lausete: “Ma olen rõõmus”, “Kõik on korras”, “Ma olen ilus” jne korrutamine hoopis suurema  masenduse. Ma teadsin seda juba ammu. See on muide hea test, kui _arvad_ et elul pole häda midagi ja kõik on hästi, siis proovi korrutada: “Ma olen nii õnnelik, elu on lill!” ja vaata, kas tuju läheb paremaks või kehvemaks. Siis saadki teada, kas su elu tegelikult on ikka lill.

Lisa kommentaar

