Obvious

Sünnipäev on paras aeg meelde tuletada, et “ei ole enam väga palju aega sul sellega venitada”. Ema kinkis potilille, mille sees istus väike kurg. Hiljem demonstratiivselt asjatas sõbranna lapsega terve õhtu aegajalt minu poole kiigates, et kas ma näen ikka kui tore neil on. Votsiis. Mõnikord tahaks hea meelega mees olla.

2 kommentaari to “Obvious”

  1. Virgo Kruve Says:

    Ega see mehe elugi midagi rõõmsat ei ole. Naine vaatab sind ainult selle järgi kui palju palgapäeval raha tood (eitama pole mõtet hakata, sest majandusliku edukuse ja naiste rahuolu vahel on uuringutega tõestatud seos).
    Teiseks elad naisest vähemalt 10 aastat vähem aga üsna tõenäoliselt ei jõuagi pensionile.
    Lisaks veel ei tehta tasuta asju välja ega anta ka midagi poole hinnaga (pidutsema pead 100% oma raha eest).
    Ma olen muidugi nõus, et see lapsejutu vihjamine on paras tüütus aga selle pärast nüüd mehe elust unistada küll ei tasuks. Pigem plaksutada silmadega ja öelda, kus mul see miljon välja paistab, mis kulub lapse suureks kasvatamisele.

  2. Triin Says:

    Eks majandusliku edukuse ja naise rahulolu vahel on kindlasti seos, olen nõus. Ainult et osa naisi on võimelised selle rahuolu iseenda edukusest saavutama, mitte ei eelda seda mehe poolt. Aga teoreetiliselt nõus – need naised on siiski vähemus.
    10 aastat vähem… tjah, eks sinna keskmisesse kuuluvad ennast bemmidega noorelt surnukssõitnud rullnokad jms. Jällegi – kui mehed enda tervise ja heaolu eest hoolitseksid ei ole neil mingit põhjust noorelt surra. See pole ju ometi kuidagi geneetiliselt määratud, et mehed elavad vähem, lihtsalt puhtad statistilised numbrid.
    Aga eks heietada annaks neil teemadel lõpmatuseni. Mina olen siiamaani vastanud “ripsmeid plaksutades”, et ma teen parasjagu karjääri. See töötab inimeste puhul, kes nagunii minu kohta selle eelarvamuse on kujundanud, väga hästi. Aga ema vastu ei saa 😉 Ka mu paar aastat tagasi õhku visatud lause: “Kallis ema, mul pole veel eluisu otsas” on oma võlujõudu ajas kaotama hakanud.

Lisa kommentaar

