Workaholicust ülemus

..ei ole blessing, eriti kui ise tahaks jalga lasta aga see agarusest plahvatav nägu kõrvallaua taga ei lase pohhuistlikult plehku panna. Kuigi tegelikult ka, kõik on tehtud tänaseks ja osad töökaaslased juba lurpavad kuskil pubis õlut.

Veel tähelepanekuid – ma joon siin Luxis liiga palju kohvi, söön täiesti ebatervislikult ja lisaks ma avastasin kui kohutavalt olen ma viimase kuu jooksul raha raisanud. Homme palgapäev ja panen, kurat küll, kõik nina alt ära. Krediitkaardi peal võiks olla nupp kuhu vajutades on näha kontoseisu. Oleks distsiplineeriv. Eilne śopinguring oli liiast, kuigi lohutasin ennast sellega, et mul polnud ju midagi sooja kaasas ja homne ilm värskendab 11 kraadiga. Aga sellegipoolest ei pea ostma _kahte_ mantlit. Isegi kui see teine oli maailma kõige nunnum. Hah.

Lisa kommentaar

