Udud

Ei tea mis toimub, tööl on ikka väga palju arusaamatusi ja segastpeksmisi viimasel ajal. Hommikul oli postkastis (muu 30 kirja hulgas) kaks täiesti rändomit. Üks neist teatas tulevasest üritusest, mis toimub Tśehhoslovakkias (?!) ja teine oli mulle isiklikult vastuseks.

Nimelt palusin ühe Suure Juhataja assistendil eile õhtul urgentselt saada oma ülemuse allkiri ühele tähtsale lepingule. Ta oli mulle vastanud, et kahjuks ei ole ise hetkel Londonis aga Suur Juhataja ootab mind ca 20 minuti pärast sealjaseal ruumis, et printigu ma leping välja ja mingu võtku allkiri. Kahjuks ei saanud ma Londoni lennukile enam piletit. Või pigem oleks selle time-frame’i sisse mahtumiseks vaja olnud kosmosesüstikut ja langevarju.

Okei, ma saan aru, et sügisene tempo ajab nii mõnegi juhtme kokku. Mul endal kaasaarvatud.

Üks vastus to “Udud”

  1. Oliver Says:

    Mingipäev just üks teine “Self improvment” ja muidu tarkmeestaskus avaldas arvamust, kus ta kasutab e-maili ainult telefoni teel kokkulepete kinnitamiseks ja rohkem nagu Memo vormis, et kinnitada seda mis telefonis räägiti. Kõik asjaajamine tuleks kõne või veelgi parem videokõne vahendusel korda ajada. Saab kiiremini ja saadakse üksteisest paremini aru. E-maili solgutamine ja valesti arusaamine on e-mailide puhul ikka kohutav. Kogen seda ise igapäevaselt ja oma laiskusest enam e-mailidele ei vasta. Kirjalikult mitte. Helistan tagasi. Ainult faktid või numbrid või attachmendid lähevad kirjaga.

Lisa kommentaar

