Modell

Oo, ma olin täna modell. See on ikka väga raske tegevus küll. Lõualuu oli pärast naeratamisest krampis. Noh, loodame, et midagi pandavat sellest välja kah tuleb.

Hommikul mõtlesin, et oh ei viitsi täna eriliselt vaeva näha. See oli veel enne seda, kui teada sain, et fotograafil täna plaanis mind pildistama tulla. Vot ja siis olingi musta kampuni ja hobusesabaga rääbis, kui sain teate, et peaksin just täna eriliselt kaunis välja nägema. No igatahes ei saanud ju asi sedamoodi jätkuda ning kimasin koju, tegin soengu pähe ja panin veidi rõõmsamavärvilisemad riided selga. Uued saapad kah.

Juba esimesel “võttepaigal” kus pidin lamaskledes ajakirja lappama, jalad püsti (mitte päris nii nagu kirjelduse järgi võib ette kujutada), selgus piinlik lugu mu uute saabaste kohta – ma olin unustanud hinnasildid taldade küljest ära tirida ja nii nad seal kaamerasse helendasidki. Fotograaf küll kinnitas, et tirib need sildid fototöötlusprogrammiga maha, kui mina neid vaatamata pingutustele küljest ära ei saanud. Ohjah… piinlikuvõitu oli ikka.

Igatahes naeratasin siin nurgas ja seal nurgas, hoidsin käes küll kausta, küll läpakat ja lõpuks tundus, et jäädi rahule. Eks siis ajakirja RP jaanuarinumbris paistab.

Lisa kommentaar